تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع پکیج های آموزشی معتبر

لامپ فوق کم مصرف پاک نور
http://kia-ir.ir

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

نظرسنجی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 80
  • بازدید دیروز : 110
  • بازدید کل : 66734

روش های لاغری بدون مواد شیمیایی (کاملا رایگان)


روش های لاغری بدون مواد شیمیایی (کاملا رایگان)

با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز و تشکر از اعتمادتان

خوشحالم که تو این فایل آموزشی در خدمت تو دوست خوبم هستم تا بتونم کمکی بکنم تا پنج کیلو از وزنت رو ظرف یک هفته کاهش بدی. این روزها داشتن اندام و وزنی متناسب از رایجترین خواسته ها هست. تعداد زیادی از مردم رژیمهای غذایی و تمرینات لاغری رو برای بهتر کردن سبک زندگیشون انتخاب می کنن.

با همه این تفاسیر کی دوست داره که "اضافه وزن" داشته باشه؟ باید این حقیقت رو پذیرفت که امروزه تعداد زیادی از مردم به دنبال راههای سالمتر و طبیعی برای کاهش وزنشون هستن. حقیقت اینه که خیلی از آدمها نمیخوان دنبال دوره های رژیمی سخت و طاقت فرسایی برن که اونها رو مجبور به خوردن غذاهای وحشتناک و بی مزه بکنه که در نهایت و بدتر از همه هیچ نتیجه ای هم نداشته باشه.

همه دنبال یه راه سالم و موثر برای کاهش وزنشون هستن که بتونن تاثیر و تفاوتش رو حس کنن تا یه تغییر همیشگی و ماندگار تو زندگیشون ایجاد بشه. حالا تو این راهنمای کاهش وزن و تناسب که قبلا هیچوقت مشابهش رو ندیدی, روشی تست شده و مطمئن برای کاهش وزن 5کیلو در 7 روز رو بهت آموزش میدم.و ایمان دارم با اجرای دقیق این برنامه بتونی بعد از گذشت یک هفته نتیجه بگیری
خوب دوست خوبم اگر در مورد کاهش وزنت جدی هستی و همین امروز برای تغییر آماده ای این برنامه هرچیزی که بهش احتیاج داری تا به هدفت برسی رو به صورت تضمینی در اختیارت قرار میده. این برنامه ویژه کاهش وزن شامل همه مواردی میشه که برای داشتن حس اعتماد به نفس و امنیت بیشتر از همیشه به اونها نیاز داری.
دیگه از احساس خجالت و سردرگمی در مورد ظاهرت و نظر دیگران خبری نیست.
روز میتونی با این شیوه های ساده و قابل انجام که برای هزاران نفر موثر بودن یه زندگی 7تنها تو سالمتر و مفیدتری رو شروع کنی.
پس بهتره بیشتر از این وقت رو از دست ندیم و زودتر ببینیم این برنامه چطور زندگیت رو تغییر میده و ازت یه آدم جدید میسازه.
برنامه های غذایی دوست خوبم این روزها رژیمهای غذایی زیادی وجود دارن که ادعا میکنن وزن بسیار زیادی رو تو مدت زمان کوتاهی می تونی کم کنی ولی باید بدونی که اکثر اونا باعث میشن که با همون وزن قبلی درمونده تر از قبل بشی... و این مسلما تنها چیزیه که وقتی داری با انگیزه تمام تلاشت رو می کنی برای کاهش وزن هرگز دوست نداری تجربش کنی. 


من میخواهم 4تا راز رو که در عین سادگی خیلی مهم هستن باهات در میون بگذارم

 1- تصمیم گیری و اراده ای محکم

2- پیروی از رژیم مناسب

3- تحریک ناگهانی متابولیسم بدن

4- تعداد وعده های مصرفی غذا در طول روز

بزرگترین دلیل شکست آدمها تو مسیره رسیدن به خوش اندامی و تناسب اندام نداشتن رژیم غذایی مناسب و یا علاقه نداشتن به پیروی از یه رژیم سخته و باید یادت باشه که تنها راه اثر گذاری رژیم غذایی برای تو دوست خوبم اینه که بتونی برای مدتی طولانی به رژیم غذایی پایبند باشی تا وزن مناسب و مد نظرت رو حفظ کنی. دوست خوبم اکثر رژیم های غذایی مملو از حجم زیادی از میوه ها, سبزیجات و گوشت هستن و اینو ازت میخوان که هر روز اونها رو مصرف کنی. استفاده کافی از مواد مغذی و ویتامینهای مورد نیاز بدن خیلی تو روند کاهش وزن و متابولیسم بدن تاثیر گذار و حیاتیه . تحریک ناگهانی متابولیسم یکی از عوامل کلیدی در کاهش وزنه و زمانیکه متابولیسم بالا می ره هر روز شاهد کم شدن مقداری از وزنت هستی ولی بهت توصیه می کنم هر روز خودتو وزن نکنی. یکی دیگه از مهمترین عواملی که بسیاری از مردم وقتی تصمیم به کاهش وزنشون می گیرن و بهش توجهی نمی کنن تعداد وعده های غذایی هست که در طول روز مصرف می کنن. بیشتر مردمی که در حال اجرای رژیم غذایی شون هستن تصور میکنن که در دوران رژیم خود بیشتر از همیشه غذا می خورن... این تصور به این دلیله که اگرچه تعداد دفعات بیشتر میشه اما وعده های 

کمتری مصرف می کنن. این شیوه به افزایش متابولیسم بدن کمک می کنه و باعث سوختن میزان بیشتری کالری و چربی بدن میشه.

اولین کار و مهمترین گام زیربنایی برای کاهش وزن این هست که به خودت ایمان و اعتقاد کامل داشته باشی که از پسِ این کار بر میای و با تصمیمی قاطع رژیم غذایی خودت رو به سرانجام برسونی و البته کارهای مهمی مثل ورزش کردن مداوم و داشتن انگیزه کافی رو فراموش نکنی

خوب حالا بهتره به سراغ اولین رژیم بریم که اسمش هست رژیم غذایی سوپ
روز اول

تو اولین روز از برنامه غذایی7 روزه می تونی از هر نوع میوه که دوست داری در طول روز استفاده کنی.... حداقل 5 یا 6 وعده در روز.

تنها میوه ای که نمی تونی مصرف کنی موز هست. میوه هایی که کمترین میزان کالری رو دارن مثل هندوانه و طالب هستن. همچنین می توانی از سوپ سبزیجات حداقل 4 تا 3بار در روز میل کنی. پس فقط در این روز از میوه و سوپ استفاده کن.

روز دوم

در دومین روز از این برنامه غذایی فقط باید سبزیجات مصرف کنی...حداقل 6 تا 7 وعده در طول روز.

 این یعنی هر نوع سبزیجات اعم از تازه, کنسرو یا پخته شده. حتما مقدار زیادی از سبزیجات با برگهای سبز استفاده کن و سعی کن از خوردن حبوبات , ذرت و نخود خودداری کنی. همچنین می تونی در طول روز سوپ میل کنی به شرطی که سوپی که می خوری فقط و فقط از سبزیجات باشه تاکید می کنم فقط سبزیجات . همچنین می تونی برای یکی از وعده هات مثلا صبحانه یک عدد سیب زمینی آب پز با مقدار بسیار کمی کره بخوری. برنامه روز دوم مصرف سبزیجاته و هیچگونه میوه ای در این روز مصرف نکن.

روز سوم

در سومین روز از برنامه رژیم غذایی می تونی هر چقدر که دلت مخواد میوه, سبزیجات و سوپ میل کنی. حداقل 7تا 8 وعده غذایی در روز. البته در این روز نباید سیب زمینی بخوری .

روز چهارم

در چهارمین روز از برنامه رژیم غذایی موز و شیر کم چرب داری. در این روز حداقل 3 عدد موز در طول روز و هرچقدر که میل داری شیر کم چرب میل کن. همچنین می تونی هر قدر که دوست داری سوپ میل کنی. مطمئن شو که از مواد خوراکی مجاز تو این روز یعنی موز, شیر و سوپ حداقل در 7 تا 8 وعده غذایی میل کردی.

روز پنجم

در پنجمین روز از این برنامه می تونی گوشت و گوجه فرنگی مصرف کنی. به مقدار 280 تا 560 گرم بیف در طول روز و در حداقل 4 تا 5 وعده غذایی گوشت کباب شده. کباب کردن گوشت باعث میشه که قسمتی از چربی گوشت از بین بره. در مورد گوجه فرنگی هم می تونی حدود 6 عدد گوجه فرنگی رو در طول روز و حداقل در 5 تا 6 وعده غذایی مصرف کنی. همچنین در این روز می تونی از سوپانواع سبزیجات به استثناء سیب زمینی میل کنی. 

روز ششم

در این روز می تونی گوشت و سبزیجات مصرف کنی به اندازه کم ، فراموش نکن که گوشت باید کباب شده باشد . از مصرف سیب زمینی هم در این روز پرهیز کن. با احتساب مصرف گوشت و سبزیجات و حداقل یک کاسه سوپ وعده های غذایی خودتو در این روز حداقل به 8تا 9 وعده برسون. یادت باشه منظور از 8تا 9 وعده در حقیقت یک پرس کامله که تو 8یا9 وعده باید بخوری

روز هفتم

امروز وقتشه که فعلا با وعده های گوشت خداحافظی کنی.....در آخرین روز از برنامه رژیم غذاییت می توانی از برنج قهوه ای استفاده کنی. همچنین می تونی به برنجت سبزیجات اضافه کنی و یک مخلوط سالم تهیه کنی. وعدهای غذایی متشکل از برنج و سبزیجات خودت رو در این روز به 4تا5 وعده غذایی برسون. همچنین در این روز می تونی8تا10 لیوان آب میوه بدون افزودن شکربنوشی. همچنین حداقل یک کاسه سوپ سبزیجات میل کن. 

روز هشتم - روز وزن کردن

دوست خوبم بهت تبریک می گم شما با موفقیت برنامه 7 روزه رژیم اولیه خودت رو به پایان رسوندی و وقتش رسیده که وزن خودت رو اندازه بگیری و ببینی که به راحتی تونستی 5 کیلو از وزنت رو کم کنی .

انتخابهایی که برای صبحانه می تونی داشته باشی صبحانه از مهمترین وعده های غذایی در طول روز محسوب میشه و وقتی صحبت رژیم غذایی در میان باشه همچنان صبحانه مهمترین وعده غذای هست. بسیاری از مردم صبح که از خواب بیدار میشن دوست دارن قهوه یا چای بنوشن که در این رژیم محدودیتی برای نوشیدن چای و قهوه نداری..... البته بدون شکر و خامه...... فقط چای سیاه یا چای سبز.

با تشکر از علیرضا عزیزی

گرد آورنده احمد سالاری

 

 

درحال تکمیل شدن لطفا صبر کنید

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 126

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • دانلود جزوه درس الکترونیک
  • برترین پکیج سال  تشکیل شده از : پکیج لاغری - پکیج کسب درآمد در منزل و پکیج درمان مشکلات جنسی , 3 پکیج جداگانه در یک پکیج
  • درمان  تضمینی جوش های صورت و بدن
  • پکیج لاغری در یک دوره کوتاه تضمینی
  • برنامه اندروید بسازید پول پارو کنید{نرم افزاری جامع و آسان برای ابتکار های اندرویدی شما}
  • انفجاری مهیب آنکارا را لرزاند /تعداد کشته شدگان مشخص نیست
  • روش های لاغری بدون مواد شیمیایی (کاملا رایگان)
  • ۶ روش برای افزایش اعتماد به نفس در گفتگو
  • ۱۰ فوت و فن برای یادگیری هر زبانی که دلتان می‌خواهد.رایگان
  • دیوید باخ: با روش من حتما پولدار خواهید شد.رایگان

مشهد , بلوار سجاد - مدیریت:احمدسالاری

فروشگاه دارای نماد وزارت صنعت,معدن وتجارت میباشد
" فروشگاهی از 4KIA "